söndag 5 januari 2014

Årsresume juni-augusti

JUNI

Halva månaden spenderades hem-hemma och andra halvan på Åland. Vi cyklade till Jakobstad, spenderade tid vid villan med min familj, begravde Kims pappa, började fixa vid Södra berget (Kims & Jonas villa). Väl tillbaka på Åland så började jag jobba igen, blev bjuden på överrasknings-middag av världens finaste brudar, det åts många frukostar ute i solen och Kims familj kom på besök och vi bjöd på mat.













JULI

De var cirkus i stan och vi var och kikade på djuren, vi kikade också på när IFK Mariehamn sparkade boll, solade, åt ute, Rockoff kom och en massa trevliga människor hemifrån kom på besök. Jag jobbade som ordningsvakt 2 första dagarna och resten av dagarna njöt jag av bra framträdanden.















AUGUSTI

Totte flyttade äntligen till Åland! Min familj kom och hälsade på, de blev många hundpromenader, Totte och Chopper blev goda vänner, vi plockade blåbär som aldrig förr.





















FORTSÄTTNING FÖLJER...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar