söndag 5 januari 2014

Årsresume september - december

SEPTEMBER

Även Kim och Chpper blev goda vänner. Skolan började till vissas glädje och till andras sorg! De blev mycke hundmys och promenader, högskolans inspark, ladies night, jag började sakta träna igen efter värsta träningsdepressionen, de var hundutställning i Eckerö så Totte socialtränades och vi hejade på min moster och Tottes mommo! 











OKTOBER

Vädret var helt galet vackert hela månaden, jag hade höstlov både här och i Österbotten, mina systrar kom på besök, vi hälsade på kossor och åkte över potten och shoppade loss. Vi gjorde fin-middag hemma med familjen, Totte var på sin första (och sista) utställning och vann valpklassen!




















NOVEMBER

Totte blev sjuk och det blev en ofrivillig resa till Åbo, där fick vi beskedet att inget går att göra annat än ta vara på den värdefulla tid vi får med honom. Och det gör vi, varje dag är guld värd med vårt älsklings energiknippe. Så november månad gjorde jag inte annat än var i skolan och myste med vår bebis.








DECEMBER

Vädret var vackert, vi fick lite snö som varade kanske 2-3 dagar! Killen började lira lite hockey, Totte och jag packade väskan och drog hem-hem över jul. Där firades julen i lugn och ro och lagom till nyår kom vi hem tillbaks. Då hade tomten ett paket på köksbordet med en pulsklocka som jag så länge har önskat mej! Året avslutades lugnt, räkor i skal, skumppa, filmmys och raketer. 
















Tack för iår, nu blickar vi framåt mot 2014 som antagligen kommer bjuda på många händelser och speciellt spännande ska det bli att se var man sitter och hur situationen ser ut om precis ett år från nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar