fredag 31 januari 2014

Friday night

Tjaa här blir det nog en lugn sådan. Kroppen e trött efter ännu ett dunder träningspass så att bara sitta i soffan känns precis perfekt. Har varit ledig från skolan idag så passade på och researchade lite till en uppgift i mat&vin kursen tillsammans med Hedda på förmiddagen. Sen iväg till gymmet, hem och ut på hundpromenad, dusch, mat och nu sitter jag här och hade hoppats ha motivation till att skriva en hemtenta om just motivation, men känner ingen lust för det nujust så de får väl bli en annan gång!

Helgen är hittills planlös (är nog inte ett riktigt ord i den mening jag tänker mej men..) vilket också känns skönt, ända måstet vore att köpa en ny dator. Men jag tror jag undermedvetet skjuter upp köpet bara för att jag vet att jag inte kan börja med några examensarbetsfunderingar innan jag har en ny dator. Så sålänge jag inte köper en ny behöver jag inte heller fundera på något examensarbete! Smart men väldigt naivt!!


Såhär glad e jag över att det är helg och att jag får spendera den med mina favoritkillar, att denhär veckan har varit helt otroligt bra och att nästa kommer bli minst lika bra för de har jag bestämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar